Weekend Snapshots

2014-04-06
Hittade fina vita brallor på Åhléns / Käkade frulle på balkongen (!!!) / Agerade frisör och klippte en peruk som ska dyka upp i nästa veckas Partaj-avsnitt / Det är ingen nyhet att Albin är en finsmakare när det gäller kaffe, här blev jag bjuden på hans Espresso Special.

Hej på er era kämpar! Jag sov 2,5 timme inatt så gissa om det var skönt att komma hem till päronen som bjöd på grillat, film och en lååååång tupplur i soffan. På tåget använde jag min fårskinnsjacka som täcke och kurade ihop mig rejält i sätet, så man kan ju faktiskt säga att jag har myst bokstavligt talat hela dagen. Precis som man ska på söndagar! Nu ska jag norpa en Magnum Mini-glass från frysen och glida ner i soffan lite till. Hoppas ni får en fin kväll kära kära läsare!

0 Kommentarer

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback