Trenchy

2014-04-10
En närmare kik på kappan jag köpte för flera veckor sen, men inte hunnit premiära (!!!). Tänk om det kunde få bli lite varmt någon gång...

Voíla! sa det så hade min egna far trollat med min kamera så den var hel och ren igen. Fantastiskt va?! Vilken lättnad. Idag har jag långpromenixat med min stegräknar-app Accupedo (tips!), hinkat tre liter smoothie och tagit det lite lugnt. Igår körde jag intervaller i solnedgången, och det var urskönt tills jag kom på att jag hade glömt bort min halsont som jag vaknade med och helt plötsligt kände att jag hade något i stil med blödande magsår i halsen. Ska ha vattenkokaren på högvarv resten av dagen och konstant te-flöde mellan mun och magsäck. Att bli sjuk ligger sist på listan!

Psst... Slänger in ett litet svar. Jag solar i Slätta-hallen i Falun! Mest för att det bara är 5 minuters promenix ifrån mig.

0 Kommentarer

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback