Throwback: PlusAwards '13

2014-04-11

Godmorgon på er! Idag vankas det ju gala i skolan, men innan jag kan uppdatera er om dagens klädsel och händelser - låt oss kika på hur jag såg ut förra året! Jag hade en klänning jag tyckte var supervacker, en sjukt djup bränna och solblekt hår. Det här var i juni och våren 2013 bjöd ju på ganska så mycket finväder, till skillnad från 2014... Därmed kan jag inte garantera något tecken på solsken på mig iår, haha. Ganska blek och mörkare i håret (och absolut inga bara ben!).

Idag ser jag fram emot lite rörda nyllen när några få fina tjejer på skolan ska vinna pris! Jag grät som en bebis när min fina Frida vann "Årets klasskompis" förra året. Sen bjuds det alltid på grym mat, hehe... Ha en fantastisk fredag fantastiska ni! Vi hörs ❤️

0 Kommentarer

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback