#Selfie

2014-04-28
Min nya topp... Magkort såklart (köpstopp på det nu?).

Godmorgon kära ni! Lever i en total bildbrist just nu, men av positiva anledningar - jag har helt enkelt haft för mycket och för roligt för mig. I lördags hängde jag och Carro på min balkong hela långa dagen, tills hon stack iväg för att jobba nattklubb och jag för att sticka till en annan nattklubb med Mikaela. Sjukt rolig kväll! Söndagen blev inte sämre, för då hängde jag och världens bästa tjejer i solen och åt gott hela dagen. Kort sagt så får den här helgen 12 av 10 poäng. Jag är glad som en lärka!

Nu väntar en lång skoldag medan solen skiner utanför... Vi hörs, pinglor.

1 Kommentarer

2014-05-06 @ 15:43:05

Hur vågar du gå och visa magen hela tiden?

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback