Refresh Yourself

2014-04-18
Jag har hittat sommarens törstsläckare! Fun Light's nya smak Päron och kiwi. Hur fräsch som helst med is i.

... Och igår blandade jag och Mikaela drinkar med den! Det vankades student-kickoff på Etage och jag var helt säker på att jag inte skulle dra dit tills jag helt plötsligt stod i köket med Mikaela och skålade, haha. Vi fyllde huset med ett riktigt härligt gäng och sen trillade vi ner till stan i sommar-klackar (woho!). Jag kommer knappt ihåg sist jag var ut i Falun så det var riktigt roligt att få träffa folk som man inte sett på kanonlänge! Jag är verkligen en som menar när jag säger "Men HEEEEEEEEJ vad kul att se dig!", haha.

Ps. Guuuud vad roligt och hjärtvärmande att få höra så mycket fint om mig och bloggen igår! Tusen tack till alla som kikar in här och diggar det jag gör. Jag diggar ER supermycket!

0 Kommentarer

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback