Pardon Her Swag (Bag)

2014-04-03
Mamsens nya väska förtjänar ett stort WOW och många kidnappningar från min sida (tur att jag gillar den mer än henne så hon låter mig). Den är i italienskt läder, så det doftar supergott i en läderälskande näsa som min.

Apropå väskor så är mina packade, och tåget rullar härifrån runt halv sex ikväll. Innan dess ska jag hinna hämta upp mina skor hos skomakaren och livsnjuta framför lite Greys Anatomy. Mina föräldrar ska på lägenhetsvisning ikväll och jag önskar jag kunde hängt med! Älskar att kika på lyor. Efter att jag och två kollegor i Stockholm lunchat i vintras, drog vi en spontanare och gick på en lägenhetsvisning på fina St Eriksgatan. Lägenheten låg högst upp i huset, hade snedtak och öppen planlösning, med grym utsikt. Tänk om man hade haft dom där miljonerna mäklaren bad om, haha... "I ett annat liv" eller bara i framtiden, kanske.

0 Kommentarer

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback