Forgive Me While I Forget You

2014-04-24
Igår började jag jobba 08.00, slutade 17.00, åkte en blixtsnabb vända hem för att hämta packning och rusade sen till Centralen till tåget som gick lite före 20.00. Full fart hela dagen! Och när jag landade i min säng i Falun däckade jag på stört. Detta, mina vänner, är ett bra recept för att bli halvsenil och glömma viktiga bokningar - 08.30 hade jag en tid hos frissan som jag väntat på i 100 år, men då sussade jag sött... Lyckligtvis kunde jag haffa en tid imorgon istället.

Annars då? Sorgligt som få att säga hejdå till kollegor igår (vet ju inte riktigt när vi hinner ses igen med all skola som äter upp tiden), sorgligt att säga hejdå till familjen i Stockholm, sorgligt att min altan ligger i ett läge som bara tillåter solen från runt kl. 10.00. Så nu sitter jag i startgropen och bara väntar på att få kuta ut och bättra på brännan! Det är dagens planer helt enkelt. Puss, M.

0 Kommentarer

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback