Fix You

2014-04-09
Ramade in en bild från ELLE's editorial och vips så blev det lite trevligare att sitta vid skrivbordet.

Gårdagens sleep-over blev lyckat! Sjukt mycket tjejsnack, godsaker och skratt (och skräckfilm såklart). Klockan hann bli 03.30 innan vi somnade i skolans konferensrum. Vi blev väckta runt 07.00 och sen dess har jag bara tagit igen förlorad sömn, haha. Har slaggat i soffan till och från hela dagen. Ikväll blir det ompyssling med en tur till solariet, nagelfix och långdusch.

Nu till dagens jäkla neråt-tumme... Min kamera är paj! Älsklingens objektiv har på något vis fastnat så när det ska rulla ut låter det som en gräsklippare och så skriker skärmen ERROR. Not so good. Nu måste jag leta upp och damma av min gamla systemkamera, och se vilket skick den är i...

2 Kommentarer

2014-04-09 @ 20:35:31

Vart i falun solar du solarium? :)

2014-04-09 @ 22:47:14

About the camera
What are dad's for

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback