Beauty Wishes

2014-04-15
-

Vill bomba mitt ansikte med nude-färger! Som den här grymma paletten från Bobbi Brown och läppennan från Armani. Fick för ett litet tag sen en uppenbarelse om hur grymma läppennor är, haha, så det får åka upp på Att köpa-listan. Jag har aldrig, utan undantag, något annat än nude på naglarna och det ser inte ut som det blir någon förändring på den fronten på ett tag framöver... Nu suktar jag efter Michael Kors' version. På vintern torkar mina stackars läppar ut, och på sommaren lyckas dom ofta bli brända. Chanel's super-läppbalsam får gärna ta hand om dom.

Av en slump hittade jag ett prov på Dolce & Gabbana's doft Desire i min dofthylla hemma i flickrummet, och blev smått besatt. Och när sommaren och solen kommer springandes, vill jag duscha med en stor hink av Body Shop's shower gel! Finns inget bättre än att ligga i solen hela dagen och sen hoppa in i duschen och dofta fräscht resten av kvällen. Förra året körde jag på satsumas (om jag minns rätt?), i år vill jag sniffa "Pink Grapefruit".

Och ja, en necessär från Louis Vuitton ramlar väl aldrig ner från önskelistan?

0 Kommentarer

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback