... And Some Tulips

2014-04-18
I förrgår drog jag och mamma för att plocka upp lite påskgodis till alla små påskkärringar som kommer plinga på under helgen! Men det var inte utan att några paket tulpaner fick följa med... Åh vad jag gillar färska blommor i ett nystädat hem.

Som den nattmänniska jag är har jag gått från soff- till sängläge hela dagen, men vaknat till liv nu på kvällskvisten. Nu ska jag ta itu med lite städning (hur mycket flaskor/burkar/dunkar kan en förfest innehålla?), nätshopping (bara något litet för jag är VÄRD det) och sen ska jag mysa ner mig i soffan med något gott. Nu går det rysningar längs ryggraden för jag är så sugen på riktigt fredagsmys, haha! En sån där fredag där man bara göra vad man vill, äter vad man vill och hur mycket som helst. Är inte det ganska så jätteunderbart hörrni?

Hoppas ni får en fin kväll, och glöm inte att ratta in Let's Dance kl. 20.00! Fick ett Saknar dig-sms av en kollega som är där nu, och jag vill bara dit och känna pulsen. Men Stockholm får vänta till nästa vecka... Puss, M.

0 Kommentarer

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback