5 For You Guys

2014-04-01
Träffar du alla kändisar som är med i programmen du jobbar med?
Ja! Alla är jättretrevliga och superproffsiga. Dock blir jag aldrig "starstruck", haha.

Träffar du någon eller är du "förtjust" i någon i Falun eller Stockholm som du skulle kunna tänka dig att börja träffa?
Jag skulle inte säga att jag träffar någon tillräckligt mycket för att vara "förtjust". Trivs ju superbra med livet utan pojkvän, men skulle absolut inte tacka nej om någon ville träffa mig mer! Men då får han gärna hålla till i Stockholm, Falun vill jag inte hänga i mer än vad jag måste, hehe.

Vad är det för universitet du ska börja på?
Det är absolut ingenting bestämt! Jag har letat jättemycket, men kanske lagt det lite på hyllan nu. Det var så himla svårt att hitta något som känns helrätt... Som jag nämnt tidigare ändrar jag mig hela tiden, och nu är jag mer inne på att jobba. Ja ni, vem vet var jag hamnar till slut, haha! Det visar sig. Brukar tänka att alla val leder till samma mål, fast vägarna har olika mycket svängar.

Vilka bloggar läser du? Nån i Falun?
Wow, jag är verkligen världssämst på att följa bloggar. Klickar in på dom jag kommer över! Om jag blir tipsad om någon, eller hittar någon på t.ex. Instagram. Angående Falubloggar brukar jag klicka in när någon på t.ex. Facebook länkar sin blogg. Det kan vara kul att se vad andra bekanta i den här hålan sysslar med :-)

Såg på Twitter att du skrev något om att du haft något med programmet Partaj att göra. Kan inte du förklara mer om detta?
Givetvis kan jag göra det! Ni har kunnat läst lite om det tidigare här i bloggen. I höstas var jag sminkassistent på Partaj på heltid, nu i säsong 6 är jag bara med lite på ett hörn när jag kan (skolan tar ju upp ohyggligt mycket tid). Förra säsongen var jag med på inspelningar och kollade till smink och hår, nu är jag mest på kontoret och hjälper till med det jag kan och gör diverse enkla sminkningar. Det är helt sjukt roligt!!!

Sen vill jag passa på att säga TACK till alla som skriver så fina komplimanger till både mig och bloggen! Ni är ta mig tusan BÄST! Tack tack tack ❤️❤️❤️

0 Kommentarer

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback