Where Did It Go, That Yester-Glow

2013-09-04

Hej finisar. Först och främst - vårt internet låg nere hela dagen igår! Därav ingen update. Dessutom spenderade jag kvalitetstid med min underbara Frida ända till läggdags. Jag skulle kunna (det är faktiskt egentligen det jag har lust med) skriva ett helt inlägg om vilken fin människa den här tjejen är och vad mycket styrka och energi hon ger mig... Men jag ska fatta mig kort och säga att hon helt enkelt är bäst, och min bästa vän. Och tack Gud för det.

Ända sedan jag satte fossingarna utanför sängen imorse har allting inte riktigt stått rätt till... Jag antar att min gamla teori om att man inte kan ha flera kanondagar på rad faktiskt stämmer, tyvärr. Nej usch, idag vill jag vara liten och krypa upp i papsens knä. Skickar ni lite styrkekramar så morgondagen blir sneppet bättre? Puss, M.

0 Kommentarer

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback