Vad Spelar Det För Roll Om Det Inte Kan Bli Vi Nån Gång

2013-09-02

Halloj på er mina sköna! Ja, som ni ser så trotsade jag kylan med bara ben idag trots allt. Men nu var det nog sista gången för iår!
Idag har jag varit i Borlänge på UF-möte samt sprungit lite ärenden. Sist jag hängde med i Idol-svängen hejade jag fram Agnes, men efter förra veckan då jag och tjejerna såg det har jag blivit fast igen! Det är ju faktiskt lite pirrigt och roligt att skaffa en favvis att kära ner sig i, hihi. Så, ikväll är det tv-kväll som gäller! Idol och Elementary gör att jag sitter fastklistrad framför tv4 till läggdags.

1 Kommentarer

2013-09-05 @ 23:25:39

Hej! Hur kommer du använda halsduken/scarfen senare i höst/vinter? Kommer du linda den som en halsduk eller ha den hängande? Funderar på en likadan nämligen, sjukt snygg!

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback