Today Has Been Cancelled

2013-09-19
Precis som min roommate så fint påminde mig om, så skulle jag vara på en inspelning på Sturegatan imorse. Dock blev det inställt på grund av brist på sol (förbannade höst)! Det känns lockande att krypa tillbaks till kojs igen, men ska nog ta tillfället i akt och jobba ikapp med skolarbeten och sen springa ett snabbt ärende på stan. 

Ikväll planerar jag och Albin att ha en fix-kväll och pyssla om oss själva, hihi. Kan behövas lite uppladdning av sånt slag inför kommande dagar... Imorgon hänger jag på Idol och på lördag är det ju Körslaget hela dagen (det är verkligen så förbaskat jäkla kul att jobba med såna här program)! På måndag väntar dock en mindre kul grej - har fått tid för att dra ur min bråkiga visis! Med min låga smärttröskel anar jag att detta kommer bli en mardröm...

1 Kommentarer

2013-09-19 @ 18:07:16

vad är visis?

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback