Rooftop

2013-09-18
Hej gullungar! Som sagt är jag tillbaka i Stockholm, och jobbveckan har dragit igång, bestående av massvis med olika inspelningar. Superkul!

Idag fick jag sluta tidigt och drog in till stan med Albin och käkade och fikade (standard). Den här gången hittade vi upp på Åhléns taket och trotsade kylan på uteserveringen. Värt att nämna är att vi svängde förbi Tandakuten för att diskutera min bråkiga visdomstand och fick svaret att mina visisar måste ryckas ut snarast! Min käke är tydligen lite för liten och dom växer ut i kinden, inte så nice haha. Förhoppningsvis ska det vara avklarat i nästa vecka så jag kan äta som vanligt folk. Min rufsiga look kommer ifrån undersökningen, där huvudet röck och slet för att komma undan alla tandis-instrument och händerna höll så hårt i britsen så knogarna vitnade. Tårarna sprutade! 18 år utan ett enda fel i gaddarna och nu detta... Det gör förskräckligt ont och min stackars kind har det inte lätt inte, kära ni. Jag är helt klart värd att unna mig lite, men det kvarstår att räkna ut exakt hur... Har hört att shopping är bästa medicinen? Vi får väl se.

0 Kommentarer

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback