Nothing's Impossible For You, My Dear

2013-09-01
Sitter och försöker klottra ner en packningslista medan jag smuttar på en Somersby och hör gamla godingar i högtalarna. Det har varit superklurigt att skriva ner gigantiska necessären, tänk bara nu när jag ska ta itu med klädpackningen...

Imorse kunde jag inte smälta det faktum att det är september, månaden som kommer hand i hand med hösten och månaden som min bästa kompis fyller 18 år, men nu kan jag inte smälta det faktum att om redan en vecka blir min vardag helt annorlunda från vad den är nu. Jag kommer vara mer på bortaplan än hemmaplan och träffa mer nya människor än gamla. Och hela kommande veckan kommer jag springa runt som en yr höna och försöka få koll på läget, haha. Men hujeda mig vad jag längtar, spritter i hela kroppen!

0 Kommentarer

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback