A Perfect Day

2013-09-13
Hej godingar. Fick vara ledig idag! Så jag och Albin tog en heldag, började med lunch, fortsatte med shoppingrunda, fika och en promenix i gamla stan med sommarens sista glass i solnedgången. Sist men inte minst har vi avslutat dagen med taco-kväll! En världsbäst dag helt enkelt.
Är helt slut (har fortfarande lite sjukdomskänningar i kroppen...) så ska krypa ner strax. Imorgon jobbar jag bokstavligt talat hela dagen, börjar 10.00 och sen direktsändning vid 20.00. So excited!!!

Ps. Ni har frågat kanonmycket om vad jag pysslar med och jag ska svara så gott jag kan! Måste bara få klartecken om exakt hur mycket jag få dela med mig av. Vad säger ni om en mini-frågestund, skulle det vara något? Så får ni svar på precis allt!

0 Kommentarer

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback