Frukost I Frihamnen

2013-09-11
Hallå på er! Som rubriken lyder stack jag och Abbe tidigt till Frihamnen (i krokarna där jag ska jobba då och då) innan första dagen på praktiken, och käkade frulle. Min praktikplats är allt man kan önska sig. Har sett inspelningar och stora studior, och jobbat med riktiga proffs. Jag kommer ha lärt mig tonvis med saker när jag kommer hem till Dalarna igen! Imorgon ska jag förmodligen sminka statister, hihi.
 
Tro inte att bloggen kommer ta storstryk för att jag för tillfället bor i en annan stad, även fast uppdateringen har varit lite kass. Men jag har haft fullt upp! Nytt boende, nytt jobb, nya rutiner osvosv. Men allt känns så roligt så jag får ont i huvudet av min egen sprallighet, haha!

1 Kommentarer

2013-09-13 @ 21:54:02

När får man veta var du är? Lite trist att du säger massa A och inget B :P

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback